بلیط هواپیما تهران کرمان
نوشته شده در تاریخ ۰۱/۱۱/۰۶ | مرتبط با : آشنایی با استان کرمان | 284 views

سفرهای هوایی یکی از ایمن ترین و راحت ترین سفرها هستند. این قبیل مسافرت ها بهترین انتخاب برای افراد پرمشغله ای هستند که فرصت سفر جاده ای و یا سفر ریلی را ندارند و از طرف دیگر، بنا به شرایطی باید هر چه سریعتر در مکان مورد نظر خود باشند.

تصور کنید که شما در تهران هستید، اما اصالتا اهل کرمانید و در یک تعطیلات دو روزه دوست دارید که به کرمان رفته، با خانواده خود دیدار کرده و سپس به تهران بازگردید. مسلما یک سفر زمینی می تواندتنها وقت شما را تلف نماید. شما مدت زمان زیادی را در راه رفت و برگشت خواهید بود و با رسیدن به کرمان و حتی بازگشت به تهران، به اندازه ای خسته هستید که زمانی برای لذت بردن و در کنار عزیزانتان بودن نخواهید یافت.

در همین راستا، هواپیماهای بسیاری در میبر تهران کرمان و بالعکس و همچنین سایر خوطوط هوایی کشور مشغول فعالیت و خدمت رسانی به متقاضیان و مسافران هستند.

شما می توایند با یک سرچ ساده در اینترنت با انواع بلیط های هواپیمایی ماهان، آتا، کاسپین، زاگرس و … که توسط آژانس های هواپیمایی متعدد مانند علی بابا، الی گشت، سفر مازکت و … ارائه می شوند، مواجه شوید، قیمت ها و زمان حرکت آنها را مقایسه نموده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

در ادامه در رابطه با پرواز تهران کرمان مطالب خوبی را بیان خواهیم نمود و سپس به سراغ معرفی “سفر مارکت” خواهیم رفت. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بلیط هواپیما تهران کرمان و بلیط هواپیما کرمان تهران برای چه کسانی مناسب است؟

جالب است بدانید که بلیط هواپیما تهران کرمان و بلیط هواپیما کرمان تهران یکی از پرطرفدارترین بلیط های شهر کرمان است. بسیاری از گردشگران و مسافران این مسیر برای سفر های تجاری و یا تحصیلی بین این دو شهر تردد می‌کنند و این مسیر پروازی توسط شرکت های هواپیمایی چون : ماهان ، قشم ایر و زاگرس پشتیبانی می شود .

معرفی شهر کرمان و جاهای دیدنی آن

کرمان یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان کرمان است که مهم ترین شهر در جنوب و جنوب شرقی ایران نیز محسوب می‌شود. جالب است بدانید که در شهر کرمان جاذبه های تاریخی و مهم فراوانی وجود دارد به عنوان مثال استان کرمان ۷ اثر ثبت شده در میراث جهانی یونسکو دارد و رتبه نخست ایران را از این حیث دارد که موجب می‌شود هرساله تعداد زیادی از گردشگران با خرید بلیط هواپیما کرمان به این شهر سفر می‌کنند.
همانطور که به آن اشاره کردیم بیش از ۶۰۰ جاذبه و اثر تاریخی در شهر کرمان و اطراف آن وجود دارد که باغ شاهزاده ماهان، باغ فتح آباد، ارگ بم، ارگ راین، بازار کرمان، روستای تاریخی میمند، حوزه تاریخی هلیل رود، کویر لوت، کوه‌های هزار، جوپار، لاله زار، باغ بالا، خیبر، قبله، خرابه‌های شهر کمادین، حمام گنج علی خان، مجموعه وکیل، مجموعه ابراهیم خان، میدان گنج علی خان، گنبد جبلیه، مقبره خواجه اتابک، قلعه قهقه، قلعه کهنه، آتشکده شاه فیروز، قلعه اردشیر، قلعه دختر، موزه سکه، قلعه راین، ارگ جدید بم، گنبد سبز، تخت دریا قلی بیک، گنبد مشتاقیه، مسجد ملک، مسجد جامع، زیارت گاه شاه زاده حسین، مسجد چهل ستون، مسجد امام، قلعه سودک، گورستان دژیمند، مزار شاه نعمت الله ولی، قلعه ستگ و… از آن جمله است. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که در اولین فرصت با خرید بلیط ارزان هواپیما به مقصد کرمان به این شهر سفرکنید و تجربه ی دلنشینی را با بازدید از این آثار برای خود رقم بزنید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کرمان و سفر به این شهر

کرمان به سبب ارتفاع بیشتر از شهرهای اطرافش خنک تر است و آب و هوای این شهر خشک و نیمه معتدل محسوب می‌شود. پس می‌توان گفت بهترین زمان سفر به آن از نظر آب و هوایی، فصل بهار است. اما با توجه به هدف مسافران برای سفر به شهر کرمان بهترین زمان می‌تواند متغییر باشد و به عوامل مختلفی از جمله مراسمات و جشن‌ها، آب و هوا، شلوغی و خلوت بودن شهر و … بستگی دارد. بنابراین قبل از اقدام به خرید پرواز تهران کرمان و یا هر بلیط دیگری حتما به شرایط گفته شده توجه کنید.

فرودگاه کرمان و امکانات آن

فرودگاه کرمان یا همان فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی بزرگترین فرودگاه استان کرمان محسوب می‌شود و علاوه بر اینکه یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور است، به عنوان یکی از مهم‌ ترین پایانه های حمل و نقل هوایی در ایران نیز شناخته شده است. این فرودگاه دارای دو ترمینال داخلی و خارجی و یک پایانه مجزا مخصوص پرواز حجاج است. از جمله شرکت های هواپیمایی داخلی که در این فرودگاه بین المللی مشغول به ارائه خدمات به مسافران هستند شامل : هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی ماهان ایر، هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی قشم ایر است.
امکانات فرودگاه کرمان شامل مواردی چون: اتاق مراقبت کودک، نمازخانه، اورژانس، سرویس بهداشتی، سالن CIP، غرفه های فروشگاهی، کافی شاپ، بخش بسته بندی بار و غرفه پست در سالن اصلی و ترانزیت، شعبه بانک، شعبه بانک ملی جهت پرداخت عوارض خروج از کشور و … است که به مسافران این فرودگاه خدمات خوبی را ارائه می کنند. همچنین در محوطه بیرونی فرودگاه ایستگاه تاکسی و پارکینگ خودرو برای مسافران وجود دارد

قیمت پرواز تهران کرمان و پرواز کرمان به تهران

از جمله عواملی که در قیمت پرواز تهران کرمان موثر است می توان به نوع کلاس پروازی، ایرلاین انخابی، سیستمی یا چارتری بودن نوع بلیط و حتی روز و ساعت خرید بلیط نیز اشاره کرد. برای مثال قیمت پرواز کرمان به تهران در روز های اول و آخر هفته کمی گرانتر است و همچنین همه ی ما می‌دانیم که در فصل سفر و زمانی که گردشگران زیادی در کرمان حضور دارند معمولا قیمت پرواز کرمان هم افزایش می‌یابد.

نحوه خرید ارزان و آسان بلیط هواپیما تهران کرمان – بلیط هواپیما کرمان تهران

گردشگران معمولا برای خرید بلیط هواپیما از روش های حضوری و غیر حضوری از طریق آزانس های مسافربری اقدام می‌کنند اما همه ی ما میدانیم که امروزه مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی هزینه زمانی و مالی برای ما خواهد داشت بنابراین خرید اینترنتی بلیط هواپیما و پرواز کرمان راحت تر و اقتصادی تر است. اما زمانی که در فضای آنلاین به دنبال خرید بلیط هواپیما هستید با چک کردن اطلاعات پرواز کرمان همچون نوع کلاس پروازی، قیمت بلیط و … متوجه تفاوت های زیادی در بین انواع بلیط های ارائه شده می‌شوید و این موضوع مسلما شما را سردرگم خواهد کرد. سفرمارکت برای حل کردن این مشکل با ایجاد بستری به عنوان مارکت پلیس به تامین کنندگان و آژانس های معتبر بلیط هواپیما و تور این فرصت را می‌دهد تا تمامی خدمات خود را در بستر سفرمارکت به عرضه بگذارند تا کاربران و گردشگران با یک جستجوی ساده به راحتی بتوانند از بین تمامی خدمات ارائه شده توسط عرضه کنندگان مختلف، بهترین و مناسب ترین بلیط هواپیما و تور را انتخاب کنند و در نهایت سفری آسوده و ارزان تری را تجربه کنند. بنابراین اگر شما هم به دنبال خرید بلیط تهران کرمان، بلیط کرمان تهران و یا هر بلیط دیگری هستید حتما از سایت سفرمارکت استفاده کنید.

۵ دلیل مهم خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

هر کدام از سایت‌ها و آژانس‌های حاضر در بازار فروش بلیط هواپیما، نرخ‌گذاری متفاوتی دارند. این تفاوت قیمت بلیط پرواز یک صندلی خاص از یک پرواز مشخص، برای مسافران گیج‌کننده می‌شود. شمار بسیار زیاد سایت‌های فروش بلیت، گشتن در بین آنها را زمانبر، دشوار و خسته‌کننده کرده است. پس راه حل چیست؟
در سفرمارکت سایت های فروشنده، قیمت بلیت هواپیما را به صورت مقایسه ای و رقابتی عرضه می‌کنند و مخاطب می‌تواند همه خدمات با قیمت‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و گزینه مناسب با بهترین قیمت را انتخاب و خریداری کند در اینجا کمی دقیق‌تر درباره مزیت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سفرمارکت گفتگو می‌کنیم:

۱- مشاهده‌ی همه‌ی قیمت‌ها با یک کلیک:

با جستجوی آسان سفرتان (مبدا، مقصد و تاریخ)، نه تنها همه پروازهای موجود در بازار سفر را می‌بینید، بلکه با زدن روی دکمه خرید از بین ۱۰ وبسایت، می‌توانید قیمت سایت‌هایی که آن پرواز را عرضه می‌کنند یکجا ببینید و خریدتان را انجام دهید.

۲- تقویم قیمتی:

در تقویم قیمتی ، ارزانترین بلیط هواپیما در آن مسیر، نمایش داده می‌شود. کمترین قیمت‌ها در کل بازه یک ماهه هم با رنگ سبز مشخص می‌شوند.

۳- گسترده‌ترین پوشش پروازی:

به دلیل آنکه سفرمارکت محدود به یک یا چند آژانس خاص نیست، پروازهای ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی متنوع و متعددی در مسیرهای داخلی و خارجی خود عرضه می‌کند. این پوشش و گستردگی منحصر به فرد، محصول بازار بودن سفرمارکت و گسترده بودن عرضه‌کنندگانش است.

۴- پشتیبانی در ۷ روز هفته

با وجودی که هر کدام از آژانس‌های عرضه‌کننده خدمات سفر در سفرمارکت، خود خدمات پشتیبانی کاملی را به کاربران عرضه می‌کنند، اما سفرمارکت هم با تیم پشتیبانی خود، برای بهبود تجربه خریدی عالی، خدمات پشتیبانی تلفنی و آنلاین ارائه می‌کند.

۵- اعتبارسنجی عرضه‌کنندگان

تنها وب‌سایت‌ها و آژانس‌های مسافرتی می‌توانند خدمات سفر خود را در بازار سفرمارکت عرضه کنند که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای رسمی از نهادهای ناظر بر صنعت سفر و گردشگری مانند سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت گردشگری کشور باشند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR