سلمان فارسی در کرمان به تصویر کشیده می شود!
نوشته شده در تاریخ ۹۸/۱۰/۱۱ | مرتبط با : اخبار استان | 310 views
سلمان فارسی

در ادامه با ما باشید تا از جزئیات آغاز به تصویر برداری سریال سلمان فارسی، در بیابان های کرمان برای شما بگوییم. این سریال محبوب که کارگردانی آن به عهده ی کارگرادان سریال ” مختارنامه است به تازگی در کرمان شروع به فیلمبرداری کرده است.

آغاز فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی»  که داوود میرباقری کارگردان  و  حسین طاهری تهیه کنندگی آن را به عهده دارد، در کرمان شروع شد.

 داوود میرباقری که کارگردانی سریال محبوب و پر طرفدار مختارنامه را نیز بر عهده داشت، پس از مدت ها به خواسته ی خود رسید و سریال سلمان فارسی را آغاز به ساخت و تصویر برداری کرد.

گروه تولید «سلمان فارسی» پس از فیلمبرداری قسمت های مربوط به بیابان‌های کرمان راهی جزیره قشم می‌شوند تا با حضور رئیس رسانه ملی، سریال فاخر تلویزیون را رسما کلید بزنند.

«سلمان فارسی» یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های فاخر رسانه ملی به شمار می‌رود که کار پیش‌تولید آن از مدت‌ها قبل در کارگاه‌های مختلف آکسسوار، تهیه لباس ، چوب، ادوات جنگی و … آغاز شده بود.

کمی پیش عبدالعلی علی‌عسگری رئیس رسانه ملی در بازدید سه ساعته از مراحل پیش تولید و کارگاه‌های سریال «سلمان فارسی»، این سریال را اثری ماندگار یاد کرد.

قبل از این ها، حضور علیرضا شجاع‌ نوری در نقش سلمان فارسی و فرهاد اصلانی در این سریال قطعی شده بود.
میرباقری در سریال «سلمان فارسی» در سه دوره ایران باستان، بیزانس و صدر اسلام، زندگی سلمان فارسی را به تصویر خواهد کشید.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR