وضعیت امداد رسانی به سیل زدگان استان کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۸/۱۰/۲۸ | مرتبط با : اخبار استان | 241 views
سیل زدگان کرمان

در ادامه این مطلب جزئیات امداد رسانی به سیل زدگان جنوب استان کرمان و ذکر بیانات فرمانده انتظامی استان کرمان در این خصوص را مشاهده خواهید کرد. با ما همراه باشید.

سردار عبدالرضا ، فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: با بسیج بخشی از نیروها و امکانات و با بهره‌گیری از یک فروند بالگرد مجموعه هواناجا به سیل‌زدگان مناطق صعب‌العبور جنوب و شرق استان امدادرسانی شد.

سردار ناظری تصریح کرد: به دنبال وقوع سیلاب‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر در برخی از مناطق جنوب و شرق استان در آغاز تیم‌های انتظامی و راهور برای کمک به بازگشایی معابر به این مناطق اعزام شدند و در ادامه با توجه به نیازهای موجود، مسئولانی از مجموعه انتظامی استان و جمعی از کارکنان با همکاری اداره غله، برخی اقلام مصرفی شامل چندین تن آرد و برنج را تهیه و راهی این مناطق کردند.

ایشان ادامه داد: در ادامه نیز با توجه به کوهستانی و صعب‌العبور بودن مسیر برخی مناطق گرفتار شده در سیل با بهره‌گیری از یک فروند بالگرد مجموعه هواناجا و ضمن بارگیری برخی اقلام غذایی هلال احمر به یاری اهالی این مناطق شتافتیم که در این رابطه مسئولان این شهرستان‌ها نیز همراهی خوبی با پلیس داشتند.

ناظری اظهار کرد: در این طرح با همکاری کارکنان خدوم مجموعه هلال‌احمر و مسئولان محلی اقلام کمکی و بسته‌های غذایی از طریق بالگرد به مناطقی که امکان تردد زمینی فراهم نبود منتقل و بین اهالی توزیع شدند.

سردار فرمانده ی انتظامی استان کرمان در پایان بیان کردند: کارکنان و کادر پزشکی معاونت بهداری فرماندهی انتظامی نیز در مجموع بیش از ۶۰ هزار قلم از انواع داروهای مورد نیاز را بین اهالی مناطق سیل‌زده تقسیم کردند و در کنار آن از فرصت ایجاد شده برای ارائه برخی خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌های این مناطق استفاده و علاوه بر تجویز دارو، افراد نیازمند را به واحدهای درمانی معرفی کردند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR