پخش همزمان فیلم های فجر در تهران و کرمان!
نوشته شده در تاریخ ۹۸/۱۱/۰۸ | مرتبط با : اخبار استان | 237 views
حسین اسحاقی

در ادامه در زمینه ی پخش همزمان فیلم های جشنواره ی فجر به شکل همزمان با تهران در شهر های جنوبی کرمان خواهیم پراخت و سخنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در مورد این موضوع را مطالعه خواهیم کرد.

حسین اسحاقی در روز ۸ بهمن ماه در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد: دولت تدبیر و امید بر عدالت فرهنگی و هنری تاکید دارد لذا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است که ایران فقط تهران نیست و این مهم یکی از راهبردهای این وزارتخانه است.

وی افزود: تفاهم‌نامه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بر اساس همین عدالت فرهنگی برنامه‌ریزی شده تا مردم هنردوست هفت شهرستان جنوبی استان کرمان هم بتوانند به طور همزمان، فیلم‌های این جشنواره را تماشا کنند.

اسحاقی با ذکر اینکه فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه همزمان با تهران در منطقه جنوب کرمان به نمایش درخواهند آمد، تصریح کرد: اقدامات و تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در این منطقه صورت گرفته تا شاهد استقبال حداکثری مردم این دیار از جشنواره باشیم.

اسحاقی همچنین اظهار کرد : جشنواره فیلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران بوده و آشتی مردم با سینما و کمک به رشد بیشتر این موضوع و اینکه همه ما باید خدمتگزار سینما باشیم از اهداف اصلی برگزاری جشنواره فیلم فجر در این روزها است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR