مدیرکل حمل و نقل و پایانه ها: جنوب کرمان به شهرک لجستیک نیاز دارد
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۶/۱۵ | مرتبط با : اخبار استان | 747 views
مدیرکل حمل و نقل و پایانه ها: جنوب کرمان به شهرک لجستیک نیاز دارد

کوروش جهانبخش کرمانی روز یکشنبه در گفت و گو با ما افزود: پایانه بار، پایانه صادراتی و فرودگاه در جیرفت به عنوان سه راس یک مثلث برای داشتن منطقه لجستیک، یک امتیاز محسوب می شود که می توان سایر بخش های مورد نیاز برای ایجاد شهرک لجستیک را در این مجموعه جای گذاری کرد.
وی گفت: با توجه به اینکه تولیدات منطقه جنوب کرمان بیشتر مواد فاسد شدنی هستند، حمل و نقل باید جاده ای – هوایی باشد تا بصورت مستقیم محصولات به بازار هدف برسند.
وی افزود: فعالیت مجدد فرودگاه جیرفت از سال گذشته به عنوان یکی از پایه های حمل و نقل ترکیبی به ما کمک کرده است و تعریف هرچه سریعتر مرز هوایی فرودگاه جیرفت باید اتفاق بیفتد زیرا با تحقق این مهم محصولات صادراتی سریعتر منتقل می شوند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های جنوب کرمان تعداد شرکت های حمل و نقل جاده ای در جنوب استان را ۱۰۵ شرکت عنوان و بیان کرد: همه این شرکت ها تجربیات خوبی در بارگیری و حمل محموله ها دارند و در کنار آنها پنج انجمن صنفی شامل دو انجمن در بخش مسافر و سه انجمن در بخش بار مشغول فعالیت هستند.
وی تصریح کرد: زیرساخت های مجازی در جنوب استان وجود دارد اما استفاده ای که باید از بین حلقه های مختلف باشد، وجود ندارد.
جهانبخش کرمانی، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت اطلاعات و مدیریت لجستیک را در تمامی فرآیندهای کسب و کار مهم تلقی کرد و گفت: چرخه مدیریت فقط با فرآیند حمل و نقل محقق نمی شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR