جزئیات نمایشگاه کتاب دی ماه در کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۸/۱۰/۰۱ | مرتبط با : اخبار استان | 223 views
جزئیات نمایشگاه کتاب دی ماه در کرمان

در این مطلب با ما همراه باشید تا از جزئیات و تاریخ برگزاری هجدهمین دوره ی نمایشگاه کتاب در کرمان برایتان بگوییم. این نمایشگاه در دی ماه سال جاری برگزار می شود.

محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، از برگزاری هجدهمین نمایشگاه کتاب استان از هفتم تا ۱۳ دی ماه در کرمان خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه کتاب یک مجموعه کامل از رخدادهای فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، جناب علیزاده افزود: با توجه به مصوبه شورای فرهنگ عمومی مبنی بر طراحی و برنامه‌ریزی استان و شهر کرمان با چشم‌انداز ۱۴۰۰ به عنوان پایتخت کتاب ایران، برگزاری نمایشگاه امسال حائز اهمیت است.

وی بخش فروش کتاب‌ها و رسانه‌های دیجیتال و فروش کتاب‌های خارجی و بین‌الملل را از ویژگی‌های نمایشگاه امسال برشمرد و افزود: در بخش بین‌الملل حدود ۱۴ غرفه با کتاب‌هایی از ۸۶ کشور و با ۱۱ هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب حضور دارند.

علیزاده با اشاره وجود دو تا سه غرفه ویژه نقاشی کودکان و نوجوانان گفت: در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، آثار هنری و عکس در بخش جنبی نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

علیزاده با بیان اینکه حدود ۳۰۰ غرفه و بیش از ۳۳۱ ناشر در این نمایشگاه حضور دارند، بیان کرد: نمایشگاه ناشران ایران در استان کرمان با حدود ۶۱۳ ناشر برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کردند.

ایشان با اشاره به عرضه ۸۸ هزار و ۱۳۰ عنوان کتاب در نمایشگاه گفت: مردم می‌توانند از حدود ۱۸ کتابفروشی سطح شهر بن‌های نمایشگاه را تا سه هفته بعد از اتمام نمایشگاه استفاده کنند.

علیزاده از تخفیف ۲۰ درصدی در نمایشگاه خبر داد و  در پایان افزود: برگزاری شب‌های فرهنگی، نشست نقد و بررسی کتاب، رونمایی کتاب و جشن امضاء کتاب از برنامه‌های جانبی نمایشگاه است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR