مرحله نخست مجتمع نیلی صنعت عنبرآباد امسال به بهره برداری می رسد
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۸/۱۴ | مرتبط با : اخبار استان | 744 views
مرحله نخست مجتمع نیلی صنعت عنبرآباد امسال به بهره برداری می رسد

مهدی یزدانپناه روز پنجشنبه در بازدید معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهوری و استاندار کرمان از این مجتمع افزود: مرحله نخست پذیرش ۱۰ هزار تن مواد اولیه و تولید سه هزار و ۵۰۰ تن محصول را دارد.
وی بیان کرد: ۲۴۰ میلیارد ریال به منظور احداث این مجتمع بسته بندی رب گوجه فرنگی هزینه شده است.
وی گفت: حدود ۲۱۴ میلیارد ریال از هزینه احداث این مجتمع به عنوان آورده سرمایه گذار و ۲۶ میلیارد ریال نیز به عنوان تسهیلات بانکی است.
مدیرعامل مجتمع کشاورزی نیلی صنعت عنبرآباد تصریح کرد: ۲۴ میلیون ریال تسهیلات بانکی به منظور تکمیل خطوط تولید این مجتمع نیاز است.
وی افزود: مرحله دوم این مجتمع با ظرفیت ۸۰ هزار تن پذیرش مواد اولیه و تولید ۲۵ هزار تن محصول تا پایان اسفند سال جاری به بهره برداری می رسد.
یزدانپناه اظهار کرد: مرحله سوم مجتمع کشاورزی نیلی صنعت نیز با ظرفیت تولید ۲۰ هزار تن محصول تا پایان خرداد سال آینده افتتاح می شود.
مرکز شهرستان عنبرآباد در ۲۵۷ کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
علیرضا رزم حسینی امروز پنجشنبه ضمن بازدید از مناطق سیل زده بخش جبالبارز به همراه رضا ویسه معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهوری، معاونان وزارتخانه های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، نیرو و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اماکن تاریخی شهرستان جیرفت و برخی پروژه های عمرانی در این مناطق بازدید کرد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR