شهرستان هایی که وضعیت کرونا در آن ها سفید است
نوشته شده در تاریخ ۹۹/۰۲/۱۶ | مرتبط با : اخبار استان | 255 views

در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا استان هایی که در کرمان وضعیتشن سفید است را معرفی کرده و سخنان جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا را در این خصوص بخوانیم با ما همراه باشید.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، محمد صادق بصیری با ذکر اینکه با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا برای تقسیم شهرستان‌های ایران به مناطق (سفید و زرد و قرمز)، در ستاد استانی هم این تقسیم بندی به انجام رسیده ادامه داد: به این ترتیب محدودیت‌های مناطق کم خطر و برپایی نماز‌های جمعه و جماعت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مدارس هم از ۲۷ اردیبهشت در این‌مناطق بازگشاییی شده و این فعالیت ها مجددا آغاز می شوند.

بصیری ادامه داد: در استان کرمان ۸ شهرستان به نام های بافت، رودبار جنوب، ریگان، فاریاب، فهرج، کهنوج و منوجان و کوهبنان فعلا وضعیتشان سفید اعلام می شود.

وی همچنین افزود : صنف آرایشگران برای شروع کار ممانعتی ندارند، آموزشگاه‌های رانندگی و برخی سالن‌های ورزشی انفرادی هم کم خطر شناخته شدند و نهاد‌های فرهنگی هنری هم مانعی برای کار خود نداشته و می توانند فعالیت های خود را از سر بگیرند.

بصیری در خصوص شرایط شیوع بییماری کرونا بیان کرد جشنواره گل محمدی لاله زار، امسال برگزار نشود و کلاس‌های تقویتی آموزش و پرورش به صورت حضوری، فقط در منوجان اجازه برگزاری دارد و در ادامه اظهار کرد: کوچ عشایر هم با کمک واحد‌های ترابری سپاه و ارتش بصورت مکانیزه انجام شود.

وی همچنین تصریح کرد:اعلام صنف بازی‌های رایانه‌ای به عنوان صنف خسارت دیده و ارائه تسهیلات به آنان از مصوبات نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا بوده است.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در کرمان با  بیان  میانگین رعایت آئین نامه‌های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا در کشور ۸۳ درصد است در پایان گفت:در استان کرمان حدود ۹۰ درصد اعلام شده است و لذا ستاد از همکاری خوب مردم استان با حافظان سلامت جامعه قدردانی کرد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR