آزمایشگاه تشخیص طبی سپهر کرمان‎
نوشته شده در تاریخ ۰۰/۱۱/۱۸ | مرتبط با : آشنایی با استان کرمان | 207 views

این روزها خدمات خوب در هر صنفی می تواند مشتری را به سمت خود جذب نماید. رقابت در دنیای امروزه به نحوه شدیدی زیاد است و در هر صنف و صنعت و کسب و کاری شاهد رقابت های شدید هستیم. این رقابت خصوصاً در مورد مراکزی به ارائه خدمات به مشتریان مشغول هستن بسیار شدید تر است و کسب و کاری می تواند موفق تر باشد که بهترین خدمات را با بهترین قیمت به کاربر ارائه نماید.

یکی از مراکز خدماتی که هم به امر حساس و مهمی مشغول است و هم به طور مستقیم با مراجعه کننده در ارتباط و تماس است، آزمایشکاه است. آزمایشگاههای تشخیص طبی به کار مهم و حیاتی مشغول هستند و از نقش حساس و تعیین کننده ای هم بهره مند هستند. همین امر سبب می شود تا افراد، آزمایشگاههایی را انتخاب نمایند که هم محیطی تمیز و استرلیزه داشته باشند و هم در پاسخگویی و جوابدهی با دقت و حساسیت عمل نمایند.

یکی از آزمایشگاههای تشخیص طبی در کرمان که در کار خود موفق عمل نموده است و رضایت مشتریانش را به همراه داشته است، مرکز تشخیص طبی سپهر است. به همین دلیل امروز تصمیم داریم تا شما عزیزان را با این مرکز آشنا نموده و اطلاعات مکانی و اطلاعات تماسی این مرکز را در اختیار شما قرار دهیم. اما پیش از آنکه به معرفی آزمایشگاه سپهر بپردازیم برای تمامی مردمان ایرانمان آرزوی سلامتی و تندرستی داریم.

خط مشی آزمایشگاه سپهر

با اعتقاد به اینکه اخلاق حرفهای و متعهدانه در آزمایشگاه نظیر تخصص تاثیر گذار است آرمانهای ذیل را سرلوحه کار خود قرارداده و همواره می کوشیم تا با دمیدن روح تعهد تمامی مدیران و کارکنان آزمایشگاه نسبت به مردم و شهری که در آن زندگی می کنیم وفاداری و تعهد خود را به اثبات برسانیم .

ما اعتقاد داریم که بدون شک ارتقاء علمی و آگاهی کارکنان ما موجبات رشد و تعالی روند درمان و پیشگیری از بیماری مراجعین را حاصل نموده و باعث سلامتی خانواده ها و در پی آن جامعه می گردد.

آزمایشگاه سپهر ، طبق برنامه ای مدون ، از پیش تعیین شده و سیسماتیک در راستای تحقق اهداف ذیل قدم برداشته است :

ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی به گونه ای که همواره معیار و شاخصی برای ارزیابی کیفیت باشیم. همین طور وسیع الطیف نمودن آزمایشات مورد پذیرش و قابل انجام در این مرکز با هدف راه اندازی بخشها و فرآیند های جدید .

افزایش رضایتمندی افرادی که به گونه ای با این مرکز در ارتباط هستند ، به شیوه ای که قدرت خود را در برطرف کردن نیازهای همیشگی آنان افزایش دهیم.

تحقق اهداف فوق همواره مد نظر و کعبه آمال مدیریت و تمامی کارکنان آزمایشگاه سپهر بوده و با تمام وجود، شرایط تسهیل کننده نیل به این اهداف را می جوییم.

در این خصوص همواره استفاده از ادوات و تجهیزات مدرن، مکانیزه و به روز ،که خطای انسانی در آن به حداقل ممکن رسیده باشد،بکارگیری کارکنان مجرب، آموزش دیده و نیز ارتقاء و بازآموزی دورهای آنان، در خصوص موارد تخصصی کنترل کیفی روش های کاری و نیز اخلاق حرفه ای در آزمایشگاه ، برگزاری سمینار ها و کارگاههای آموزشی در کنار مدیریت علمی و سیستماتیک طبق استانداردهای بین المللی از قبیل ISO 9001:2008 و نیز بکارگیری الزامات استانداردهای تخصصی آزمایشگاهی نظیر ISO 15189:2007 و نیز الزامات بیان شده توسط آزمایشگاه مرجع سلامت، جزءلاینفک سیاستگذاری های کلان این مرکز می باشد. خرسندی و رضایت مراجعین و تمامی افرادی که به گونه ای با این مرکز در ارتباط هستند، از عملکرد ما،بدون شک بزرگترین پاداشی است که ما به دنبالش هستیم.

شایان ذکر است آزمایشگاه سپهر در راستای تحقق اهداف کیفیت به عنوان اولین آزمایشگاه در استان کرمان در سال ۱۳۸۹ موفق به دریافت گواهی ISO 9001:2008 از طرف شرکت BRS آمریکا گردید.

و در ادامه این روند آزمایشگاه در اردیبهشت ۱۳۹۵ به عنوان اولین آزمایشگاه در استان کرمان  موفق به رعایت الزامات استاندارد آزمایشگاه مرجع سلامت گردیده و مفتخر به دریافت لوح کیفیت گردیده است.

شایان به ذکر است آزمایشگاه سپهر جهت انجام تست هایی که در این آزمایشگاه انجام نمی شوند و باید ارسال گردند با آزمایشگاه های ذیل قرارداد همکاری منعقد کرده است.

  • آزمایشگاه نور
  • آزمایشگاه مسعود : جهت انجام آزمایشات TDM
  • آزمایشگاه پیوند : جهت انجام آزمایشات ملکولی
  • آزمایشگاه کیوان : جهت انجام آزمایشات PCR

مسئول فنی: آقای دکتر هوشنگ قاضی زاده احسائی

نماینده مدیریت کیفیت : خانم نفیسه کیانفر

سوپروایزر: آقای مرتضی صالحی

مسئول ایمنی : خانم مارال جهانشاهی

مسئول آموزش: خانم اعظم حسن زاده

مسئول تدارکات و انبار: آقای جهانگیر سالاری و خانم اعظم رزمی

بخشهای آزمایشگاه سپهر

بیوشیمی

در بخش بیوشیمی آزمایشگاه سپهر تجهیزات زیر به کار گرفته می شوند:

  1. دستگاه اتوآنالیز Olympus
  2. دستگاه اتوآنالیز Hitachi 912
  3. دستگاه الکترولیت آنالیز Convergent
  4. دستگاه الکترولیت آنالیز PROLYTE
  5. دستگاه Hb A1C(HPLC)  به نام Premier
  6. دستگاه YL9100 HPLC
  7. دستگاه جذب اتمی Spectrophotometer AA500

مزایای بخش بیوشیمی

بکار گیری اتوانالیزورهای تمام اتوماتیک بیوشیمی HITACHI 912   و OLYMPUS AU400   با مزایا زیر در بخش بیوشیمی

تنوع در انجام کلیه تست های بیوشیمی (توربیدی متریک، کالری متریک)

سرعت، دقت و تکرارپذیری منطقی

عدم نیاز به کالیبراسیون های مکرر

قابلیت اتصال به شبکه آزمایشگاه

دارای تاییدیه CEو FDA

بهره گیری از روش HPLC Boronate Affinity

عدم تداخل هموگلوبین های واریانت

دارای CV زیر ۲درصد

انجام رقیق سازی نمونه های خون تام به صورت تمام اتومات توسط دستگاه مجهز به سیستم Auto Verification جهت تحلیل اتوماتیک کروماتوگراف

دارای تاییدیه های FDA، NGSP، IFCC، CE

آزمایش هموگلوبین ای وان سی (HbA1C ) چیست؟

آزمایش هموگلوبین ای وان سی، یک آزمایش خون بسیار رایج می باشد که برای غربالگری بیماران دیابتی کارآیی داشته و نشان می دهد بیماران به چه میزان در کنترل بیماری دیابت موفق بوده اند.

از آن جایی که HbA1C  روش استاندارد برای کنترل طولانی مدت قند خون در مبتلایان به دیابت است، روشهای متعددی برای اندازه گیری آن وجود دارد دقیقترین روش، روش مرجع کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا HPLC می باشد که در آزمایشگاه سپهر انجام می شود.

افتخارات

دارنده گواهینامه لوح کیفیت از آزمایشگاه مرجع سلامت

گواهینامه بین المللی ) ISO 10002: 2014سیستم مدیریت کیفیت)

گواهینامه بین المللی  QMS ISO9001: 2015 (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتری)

گواهینامه بین المللی  OHSMS ISO 45001:2018 (سیستم مدیریت ایمنی)

گواهینامه بین المللی EMS ISO 14001:2015 (سیستم مدیریت محیط زیست)

ساعات کاری

از شنبه تا چهارشنبه :

پذیرش :

صبح : ۵:۳۰ الی ۱۱:۳۰    عصر:۱۵ الی ۱۹

جوابدهی :

صبح : ۱۰:۳۰ الی ۱۲   عصر : ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰

پنج شنبه :

پذیرش :

صبح : ۵:۳۰ الی ۱۱:۳۰     عصر : ۱۵ الی ۱۶:۳۰

جوابدهی :

صبح : ۱۰:۳۰ الی ۱۲    عصر : ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰

اطلاعات تماس

۰۳۴-۳۲۴۶۹۰۸۴-۸۵

Fax:03432469087

ایمیل :

Slabgh@yahoo.com

کد پستی : ۷۶۱۹۷۳۸۴۴۵

آدرس : کرمان ، بلوار جهاد ،کوچه ۱۲


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR