آغاز ساخت ۱۲۰ مدرسه در استان کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۹/۰۲/۲۳ | مرتبط با : اخبار استان | 294 views

در ادامه ی این مطلب جزئیات ساخت ۱۲۰ مدرسه در استان کرمان را بررسی می کنیم. عملیات ساخت این ۱۲۰ مدرسه از چه زمانی آغاز خواهد شد؟

احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از شروع عملیات اجرایی ساخت ۱۲۰ مدرسه خیرساز بعد از ماه رمضان سال جاری با همکاری اتاق بازرگانی و بنگاه‌های اقتصادی در این استان خبر می دهد.

اسکندری نسب عصر روز دوشنبه در بازدید نماینده ولی فقیه در استان کرمان از پروژه های آموزشی در حال ساخت این شهر، به مشارکت خوب خیرین در تکمیل ۲۹۰ پروژه آموزشی در این استان طی ۲ سال اخیر اشاره کرد.

اسکندری نسب بیان می کند: جذب مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش این استان طی سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ رشد سه برابری داشته و از ۳۲ میلیارد تومان به ۹۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.
امام جمعه کرمان نیز از پروژه در حال ساخت خوابگاه هنرستان پسرانه رضوان کرمان بازدید و بر آماده سازی این پروژه برای ابتدای سال تحصیلی آینده تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی همچنین از پروژه ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش این استان که با اعتبار اولیه ۲۵۰ میلیارد ریال بعد از ۲۴ سال فعال شده نیز بازدید کرد.
ایشان همچنین پروژه های آموزشی در حال ساخت شهید دادبین و حسن آباد کرمان را دیدن نمودند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR