آمار کامل و جدید کرونا در شهر کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۸/۱۲/۲۹ | مرتبط با : اخبار استان | 279 views

در ادامه ی این مطلب آخرین اخبار کرونا در استان کرمان را مشاهده خواهید کرد. با ما همراه باشید تا ببینیم تعداد مبتلایان و جانباختگان شهر کرمان در خصوص ویروس کرونا در چه وضعیت و تعدادی است؟

سخنگوی علوم پزشکی استان  کرمان، مهدی شفیعی، در جمع خبرنگاران بیان کرد: اپیدمی کرونا در کرمان مستقر شده و تا کنون سیزده نفر فوت کرده اند.

وی ادامه داد:۱۱ مورد جدید در استان داشتیم که از این تعدادیک نفر در جیرفت و مابقی زیر نظرعلوم پزشکی کرمان بوده اند.

او همچنین افزود:، از این تعداد ۸ نفر آقا و چهار نفر خانم بوده اند.

شفیعی اظهار کرد:با اعلام ۱۱مورد جدید ابتلای به کرونا ویروس، تعداد افراد مبتلای به این بیماری در سطح استان به ۱۲۷نفر رسید.

همچنین گفت: از ۴۸ تست گرفته شده ۱۱ نفر جوابشان مثبت که ۲۳ درصد تست‌ها مثبت شده  و این به معنای این است که اپیدنی کرونا در کرمان مستقر شده است. متاسفانه از روز گذشته تا امروز یک زن ۸۱ ساله در اثر ابتلا به این بیماری فوت کرد که تعداد جان باختگان بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان به ۱۳ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد:احتمال اینکه فردی با علائم بیماری‌های تنفسی به بیمارستان مراجعه کند به کرونا مبتلا شود زیاد است. از شروع اپیدمی تا هم اکنون ۱۱۸۰ نفر به علت بیماری حاد تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کردند که ۶۶۳ مشکوک به ابتلای این بیماری بودند که ۱۲۷ نفر مثبت شدند.

وی همچنین بیان کرد : تا کنون ۴۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با حال خوب از بیمارستان های استان ترخیص شدند که ۶ مورد نیز در نقاهتگاه دوران بهبودی خود را طی می کنند.

جناب شفیعی همینطور تعداد مبتلایان به این بیماری در پنج دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی استان شامل:  صد مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ،چهارده مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ،چهار مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت،۷ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و۲ مورد مربوط به حوزه دانشکده علو م پزشکی سیرجان، عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR