پیشگیری از شیوع کرونا در حوزه تردد کرمان!
نوشته شده در تاریخ ۹۹/۰۱/۱۲ | مرتبط با : اخبار استان | 265 views
کرونا در کرمان

در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص بازگشت خودرو ها از استان کرمان و اوضاع پیضشگیری شیوع کرونا در کرمان صحبت کنیم. برای مشاهده ی خبر به ادامه مزطلب مراجعه کنید.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان، حمید شمس‌الدینی ظهر امروز در جلسه فوق العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا کرمان که با حضور فدائی استاندار کرمان و پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برپا شد با اشاره به اقدامات انجام شده در در استان بیان کرد: از شروع اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان ۴۱ هزار و ۷۷۷ نفر در ورودی‌های استان غربالگری شدند.

شمس الدینی با  بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار خودرو عودت داده شده است ادامه داد: روز پیش ۴۶ درصد افزایش مصرف سوخت در استان داشته‌ایم اما در مجموع ۶۰ درصد کاهش مصرف سوخت در استان با توجه به بیماری کرونا داشتیم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: از آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان کرمان در ۷۰ نقطه پست‌های استان ۲ هزار و ۱۰۰ نفر مسئول کنترل ورود و خروج خودروها و مسافران بودند.

وی از توقیف ۲۳ خودرو در استان در مدت اجرای این طرح خبر داد و ادامه داد: برای ۳۴۷ خودرو متخلف نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

علی بابایی فرماندار کرمان هم در این جلسه با عنوان اینکه تعطیلی قطار تهران – کرمان مطالبه عمومی مردم است در پایان بیان کرد: تلفن‌های زیادی داریم که برای جلوگیری از شیوع بیماری رفت و آمد قطار و حضور مسافران از شهرهای با شیوع بالای کرونا و آلوده به کرمان ممنوع شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR