اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان
نوشته شده در تاریخ ۰۱/۰۴/۰۵ | مرتبط با : اخبار استان | 295 views

اهمیت آموزش و پرورش درست و اصولی برکسی پوشیده نیست. اینکه ما با اطمینان خاطر بتوانیم فرزندان خود را راهی مدارس نماییم و این ایمان و اطمینان را داشته باشیم که به آنها اصول درست زندگی و تحصیلی آموزش داده می شود، خواسته زیاد و غیر منطقی ای نیست.

وزارت علوم به منظور کنترل کردن آموزش در استان های مختلف اقدام به تاسیس اداره آموزش و پرورش در شهرهای مختلف استان ها نموده است که تمامی آنها زیر نظر اداره کل اموزش و پرورش آن استان، مشغول فعالیت هستند.

امروز درنظر داریم تا در رابطه با اداره کل اموزش و پرورش استان کرمان صحبت نماییم. کرمان یکی از استان های بزرگ کشور است که دارای شهرها و توابع متفاوتی می باشد. اداره کل اموزش و پرورش استان کرمان در خیابان معلم کرمان قرار دارد و مسئولین این سازمان با نهایت دلسوزی در حال ارائه وظیفه و خدمت رسانی به متقاضیان هستند. آقای رضا رضایی،مدیر کل اموزش و پرورش استان کرمان است که در کنار سایر مدیران و مسئولان در حال ارائه خدمت می باشد. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

معرفی مدیران اداره کل آموزش و پرورش کرمان

مهران باهری

سمت : رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی

رضا رضایی

سمت : مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

اصغر پارسا

سمت : معاون آموزش متوسطه

سید اصغر سادات حسینی

سمت : سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی

عباس ضیاء

سمت : معاون آموزش ابتدایی

محمود دیناری نژاد

سمت : معاون سوادآموزی

محسن منوچهری

سمت : معاون تربیت بدنی و سلامت

قاسم بصیری

سمت : رئیس اداره حراست

احمد فیروزی

سمت : رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

غلامرضا نخعی

  • پست الکترونیک
    edu@kermanedu.ir
  • کد پستی اداره کل
    ۷۶۱۳۸۵۷۵۶۹
  • شماره تماس اداره کل
    ۰۳۴-۳۲۲۲۶۰۷۱-۴
  • آدرس:
    کرمان_خیابان معلم_ اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

سوالات متداول از اداره کل آموزش و پرورش کرمان

  • عکس انجمن اولیا و مربیان

    سوال : با سلام عکس انجمن گرفتم و اسم هر کدام را نوشتم ولی تو ماژول دیده نمی شه و وقتی انجمن اولیا و مربیان را می زنم خالی است و باز نمی شود

    پاسخ : با سلام ممکن است در ذخیره صحیح تگها و تصویر نقصی رخ داده باشد. دقت کنید که دکمه ذخیره را کلیک کرده باشید. مشکل احتمالی دیگر نیز می تواند مرتبط با ماژولهای دستی ایجاد شده در سایت باشد که می توانند باعث بهم ریختن دیگر ماژول ها شوند. اگر هیچ یک از این موارد نبود مجددا اعلام مشکل کنید تا بررسی مجدد صورت گیرد. موفق باشید

  • تغییر کلمه عبور

    سوال : چگونه میتوانیم رمز عبور را تغییر دهیم

    پاسخ : در بالا پنل (بعد از ورود) بر روی اسم خود کلیک کنید و وارد قسمت تغییرکلمه عبور شوید. نکات قابل توجه : ۱ – کلمه عبور نباید کمتر از ۸ کارکتر باشد. ۲ – از حروف کوچک و بزرگ – اعداد – کارکتر های خاص مثل : ! @ # $ % و … استفاده نمایید.

  • درمورد حذف ماژولها

    سوال : چرا نمی توان در قسمت چیدمان ماژولها برخی از ماژولها را حذف نمود

    پاسخ : سلام شما فقط قابلیت حذف ماژول های ساخته شده توسط خود را دارید. و بقیه ماژول ها را برای نمایش ندادن باید به قسمت ماژول های استفاده نشده ببرید. نکته : برای حذف ماژول باید ماژول به قسمت ماژول های استفاده نشده ببرید و بعد حذف نمایید.

  • مدیریت تصاویر

    سوال : در مدیریت تصاویر بعد از ثبت عکس ها همه آنها را روی سایت نمایش نمی دهد ویا گروهاودسته را عوض نمی کند

    پاسخ :با سلام در سایت همگام شما می توانید ۱۰ آلبوم که هر کدام حداکثر ۱۰ عکس دارند داشته باشید ولی فقط امکان نمایش یکی از آنها را در سایت دارید

  • اضافه کردن ماژول ها

    سوال : چرا نمی توان ماژول جدید ایجاد کرد ؟

    پاسخ : با سلام بعضی از ماژول ها با قوانین سایت مدرسه مغایرت داشته و مدارس به این موضوع توجهی نداشته و از طرف آموزش و پرورش دستور حذف ماژول ها داده شده است .

  • نحوه جدید امتیاز دهی

    سوال : نحوه جدید امتیاز دهی مدارس

    پاسخ :خبر=۱۰ / نظرسنجی= ۱۰ / لینک مفید =۱۰۰ / پرسش و پاسخ آنلاین =۱۰ / تصاویر= ۱۰ / سامانه های مرتبط =۲۰ / صفحات پویا =۱۰ / اطلاعیه =۱۰ / ارتباط با ما= ۱۰ / برنامه کلاسی =۲۰ / ثبت نمره =۵۰ / انتخابات =۱۰ / دانش آموزان =۱۰ / محتوی الکترونیک =۳۰ / انضباطی و تشویقی =۵۰ / تالار گفتمان =۷۰ / فرم ساز =۷۰ / تکالیف =۳۰ / بانک سوالات= ۶۰ / سامانه پیام کوتاه = ۳۰ /

  • شناسه پرداخت

سوال : شناسه پرداخت چیست ؟

پاسخ : ماژول “دریافت شناسه پرداخت” در سایت تمامی مدارس کشور قرار گرفته است . این ماژول تمامی دریافتهای مالی مدارس که از طریق بانکها انجام می شود ، باید با شناسه پرداختی که از طریق این سامانه اعلام می شود انجام پذیرد.

جدیدترین خبر از اداره کل آموزش و پرورش کرمان: هیچ شهریه ای برای ثبت نام مدارس دولتی نباید دریافت شود

احمد فیروزی گفت: موضوع اول در ستاد ثبت نام استان کرمان، پیشگیری از وقوع مشکلات و نارضایتی مردم است، باید عیوب و نقص‌های سال‌های گذشته رفع شود.

وی افزود: آموزش، توجیه و پاسخگویی مستمر به خانواده‌ها باید در راستای تکریم ارباب رجوع صورت گیرد، ضمن اینکه توجه به افکار عمومی و رسانه‌ها هم ضروری است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۵۱۶۳ فرم بازدید از مدارس استان کرمان در سامانه نظارت وزارت آموزش و پرورش تکمیل شده که ۱۴۷ مدرسه هم ضمیمه بوده‌اند که با این وجود بیش از ۹۸ درصد مدارس استان از آغاز آموزش حضوری در سال ۱۴۰۱ بازدید شده‌اند.

فیروزی گفت: آسیب شناسی فرایند ثبت نام در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و جمع آوری نظرات کارشناسی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌تواند بر اجرای مطلوب‌تر فرایند ثبت نام مؤثر باشد.

وی بیان کرد: نظارت بر فرآیند ثبت نام ضروری است، فرم امتیازبندی باید طراحی شود برای تشخیص اینکه چه تعداد دانش آموز در کروکی یک مدرسه هستند و چه تعداد نیستند؟ مرزهای کروکی هم باید مشخص شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بازنگری سیاست‌های ثبت نام برای دریافت بازخوردها و رفع موانع و پیگیری موضوع مالی مدارس ضروری است، مدارس هیأت امنایی دولتی هستند و هیچ وجهی به جز هزینه بیمه و کتاب نباید از خانواده‌ها دریافت شود.

بر پایه این گزارش، جلسه ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور اعضا در سالن کنفرانس شهید جعفری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، برگزار شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR