برنامه ریزی برای هفته ازدواج در کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۹/۰۵/۰۲ | مرتبط با : اخبار استان | 2,006 views

در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا اخبار مربوط به جزئیات مربوط به هفته ی ازدواج و برنامه های آن را مشاهده و مطالعه خواهید کرد.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برنامه‌ریزی برای اجرا و برگزاری بیش از ۲۵۰ برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی طی هفته ازدواج سال جاری در این استان خبر داد.

میثم پاریزی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: راه اندازی کمپین مشاوره رایگان به مناسبت هفته ازدواج (به صورت حضوری و تلفنی)، ارائه خدمات مشاوره ای به صورت آنلاین و آفلاین، اهدای جهیزیه به اقشار نیازمند، حمایت از زوج های نیازمند به منظور تسهیل در امر ازدواج، تقدیر از زوجینی که در خط مبارزه با بیماری کرونا فعالیت داشتند، بازدید از مراکز خیریه ازدواج استان و برگزاری مسابقات مختلف به صورت مجازی از مهمترین برنامه های این هفته در استان کرمان است.

وی طرح موضوع در خصوص هفته ازدواج و مسائل مربوط به آن از تریبون نمازجمعه در سراسر استان کرمان و پخش نشست های مشاوره ای از شبکه استانی کرمان را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به بیان عناوین روزهای هفته ازدواج پرداخت و ادامه داد: روزشمار هفته ازدواج با عنوان یکم مرداد روز «جوانان، ترویج و تسهیل ازدواج موفق و آسان و مشارکت خیران»، ۲ مرداد روز «جوانان، تشکیل خانواده متعالی بر اساس سنت الهی»، سوم مرداد روز «جوانان، ازدواج و تقویت و ترویج سبک زندگی اسلمی و ایرانی» نام‌گذاری شده است.

وی همچنین بیان کرد: همچنین چهارم مرداد روز «جوانان، فرهنگسازی مشاوره ازدواج، انتخاب آگاهانه»، پنجم مرداد به نام «جوانان، ترویج ارزش‌های متعالی و سنت‌های پسندیده ازدواج»، ۶ مرداد روز «ازدواج، فرزندآوری، جامعه جوان، سالم، پویا و بالنده» و هفتم مرداد به عنوان «جوانان، حفط سنت‌ها و ارزش‌های اسلامی، عفاف و تحکیم بنیاد خانواده» در استان کرمان نام‌گذاری شد.

از روز نخست تا هفتم مردادماه در تقویم ملی با عنوان هفته ازدواج نام گذاری شده است،


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR