برپایی زائر سرا در گلزار شهدای کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۹/۰۵/۰۵ | مرتبط با : اخبار استان | 2,872 views

در ادامه اخبار و جزئیات مربوط به بنا کردن محل زائر سرا در گلزار شهدای کرمان را برای شما بیان خواهیم کرد.

خشایار نیکزادفر، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور از احداث سه مجتمع خدماتی، رفاهی و بهداشتی در گلزار شهدای کرمان خبر داد.

نیکزادفر در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد : طبق توافقاتی که با مسئولین استان کرمان داشتیم، مقرر شد که سه مجتمع خدماتی، رفاهی و بهداشتی در گلزار شهدای کرمان احداث کنیم.

ایشان از برپایی مناقصه احداث زائرسرا در گلزار شهدای کرمان طی هفته جاری یا آینده خبر داد و بیان کرد: با مشخص شدن پیمانکار، از اوایل شهریورماه سال جاری عملیات اجرایی این مجمتع آغاز خواهد شد و سعی ما بر این است که قبل از سالگرد شهادت سردار سلیمانی این مجتمع‌ها افتتاح شوند تا به زائران این شهیر سرافراز جهان اسلام خدمت‌رسانی کنند.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور ادامه داد: با شهردار کرمان در سه نقطه به عنوان زمین این مجتمع توافق و صورت جلسه کردیم که از فردا مشاوران ما روی این موضوع کار خواهند کرد و مشکل تامین زمین دیگر نداریم.

وی در آخر در خصوص گزارشات خود افزود: باتوجه به اینکه وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از وجود زائران زیادی در گلزار شهدای کرمان برای زیارت مقبره سردار شهید سلیمانی با خبر شدند بلافاصله دستور احداث سه مجتمع خدمات رفاهی و بهداشتی در راستای رفاه حال زائران را صادر کردند و بالغ بر ۴ میلیارد تومان اعتبار توسط وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به این موضوع اختصاص داده شده است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR