هتل پارس کرمان
نوشته شده در تاریخ ۰۱/۱۱/۱۹ | مرتبط با : آشنایی با استان کرمان | 360 views

هنگامی که تصمیم به سفر می گیریم، به دو نکته مهم و اساسی باید توجه داشته باشیم. اول اینکه از چه مسیری، هوایی، زمینی و یا ریلی قصد سفر داریم و دوم اینکه در مدت سفر در چه مکانی اقامت خواهیم کرد.

امروزه با توجه به امکانات رزرو آنلاین هتل، شما می توانید به راحتی قبل از سفر، در هتل مورد نظرتان اتاق دلخواهتان را برای هر تعداد روزی که تمایل دارید رزرو نمایید و به محض ورود به شهر مورد نظر به هتل و اتاق خود رفته و خستگی در کنید. این قابلیت سبب می شود تا شما از سردرگمی در شهر غریب هم رهایی یابید.

شهر کرمان هم یکی از شهرهای بزرگ و زیبا و تاریخی ایران است که هر ساله در فصول مختلف، پذیرای مهمانانی از سراسر کشور و جهان است. بنابراین هتل های بسیار زیبا و سنتی با امکانات فراوان در این شهر وجود دارند که آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

یکی از مهمترین و معروفترین هتل های کرمان، هتل پارس است. این هتل دارای بنایی بسیار باشکوه است و با توجه به امکانات فراوان و نظافت و پاکیزگی که در آن وجود دارد، قطعا می تواند یک سفر خوب و رویایی را برای مهمانان خود به ارمغان آورد.

معرفی هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان در زمینی با متراژ ۳۲۰۰۰ هزار متر مربع و زیربنای ۲۴۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد. ۱۹۷ باب اتاق، سوئیت و واحدهای آپارتمانی هتل پارس در ۶ طبقه گنجانده شده اند. به منظور سرویس دهی هر چه کامل تر، سالن های رستوران، کافی شاپ، سالن های کنفرانس و همایش درهتل ۵ ستاره پارس کرمان مهیا شده است. همچنین با قرارگیری این هتل در بلوار جمهوری اسلامی، از موقعیت مکانی خوبی در این شهر برخوردار است، چرا که دسترسی به دانشگاه علوم پزشکی و فرودگاه کرمان را به راحتی فراهم کرده است. این هتل عضو گروه هتل های پارس نیز می باشد. دیگر امکانات این هتل شامل: رستوران ستاره، رستوران آیینه، رستوران باغ تابستانی، کافی شاپ، استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، سالن های همایش و پذیرایی، صرافی، بانک، چندین فروشگاه، باغ بسیار زیبای هتل، پارکینگ با ظرفیت ۵۰ دستگاه خودرو، خشکشویی، اینترنت رایگان، سالن ماساژ، خدمات ویژه معلولین و جانبازان و موسیقی زنده در لابی می شود.

امکانات هتل پارس کرمان

با توجه به اینکه هتل پارس کرمان هتلی ۵ ستاره است، امکانات رفاهی بسیار خوبی را به اقامت‌کنندگان عرضه می‌کند. در واقع اغلب کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، از رزرو هتل پارس کرمان و انتخاب این هتل برای اقامت در شهر کرمان رضایت بسیار زیادی داشته‌اند. در ادامه، مفصل‌تر امکانات هتل پارس را به شما معرفی خواهیم کرد. کارکنان این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسه مجهز هستند و هنگام اقامت شما در هتل، با روی باز به امورتان رسیدگی خواهند کرد. علاوه بر این، امکانات دیگری مثل کافی‌نت، فضای سبز، دستگاه ATM، نمازخانه، اتاق سینما، آرایشگاه مردانه و زنانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، خدمات تور و… هم برای رفاه و آسایش بیشتر شما در این هتل فراهم شده است. این هتل پارکینگ روبازی با ظرفیت ۵۰ خودرو و پارکینگ مسقفی با ظرفیت ۵۰ خودرو دارد که به رایگان در اختیار اقامت‌کنندگان هتل قرار می‌گیرد.

کافی شاپ و رستوران هتل پارس کرمان

با رزرو آنلاین هتل پارس، از بابت صرف غذا هیچ مشکلی نخواهید داشت؛ می‌توانید با خیال راحت از جاهای دیدنی کرمان بازدید کنید و برای خوردن خوشمزه‌ترین و باکیفیت‌ترین غذاها به هتل بازگردید. هتل پارس کرمان سه رستوران و یک کافی‌شاپ دارد. رستوران باغ تابستانی –همان‌طور که از نام آن پیداست– فضای باغ ‌مانندی دارد و در فضای سبز هتل واقع شده است. در این رستوران فقط وعده شام و آن هم از ساعت ۱۹ تا ۲۳ سرو می‌شود. رستوران آیینه از دیگر رستوران های هتل پارس کرمان است که در آن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و غذاهای محلی کرمان سرو می‌شود. این رستوران در طبقه همکف واقع شده و در آن از ساعت ۱۵-۱۲ ناهار و ۲۳-۱۹ شام سرو می‌شود. با رزرو هتل، صبحانه را که به صورت بوفه به مسافران ارائه می‌شود، در رستوران ستاره صرف خواهید کرد. این رستوران هم در طبقه همکف هتل قرار دارد و علاوه بر صبحانه (از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰)، ناهار و شام نیز در آن سرو می‌شود. علاوه بر رستوران‌هایی که در بخش قبل از آن‌ها اسم برده شد، هتل پارس کرمان کافی‌شاپ هم دارد که در طبقه همکف این هتل واقع شده است و در آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به مسافران عرضه می‌شود.

امکانات ورزشی هتل پارس کرمان

امکانات ورزشی این هتل، از دیگر دلایلی است که بسیاری از گردشگران را به رزرو هتل پارس ترغیب می‌کند. استخر، تنیس و بیلیارد، امکانات رفاهی هتل هستند که با اقامت در این هتل، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و لحظات لذت‌بخشی را برای خودتان رقم بزنید.

سالن های همایش هتل پارس کرمان

در هتل پارس، فضاهایی هم برای برگزاری جلسات و همایش‌ها در نظر گرفته شده است که امکاناتی عالی دارند و با رزرو قبلی، می‌توانید از آن‌ها برای برگزاری مراسم‌هایتان استفاده کنید. سالن‌های همایش هتل عبارتند از:
-سالن تشریفات
-سالن همایش
-سالن آمفی‌تئاتر (این سالن ۶۳ نفر ظرفیت دارد و به کلیه تجهیزات تصویری و صندلی‌های سینمایی مجهز است)
-سالن اجتماعات
-اتاق مهمانی و جلسات کاری
-سالن کنفرانس (هتل پارس ۲ سالن کنفرانس دارد: سالن میثاق با ظرفیت ۶۰-۳۰ نفر و سالن اندیشه با ظرفیت ۱۲۰ نفر)
-تالار عروسی

اتاق های هتل پارس کرمان

از آنجایی که هتل پارس کرمان هتلی ۵ ستاره است، گزینه‌های بسیار متنوعی را برای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در صورتی که تصمیم به رزرو هتل گرفته باشید، باید یکی از اتاق‌های زیر را برای اقامت انتخاب کنید:
-اتاق دو تخته دبل (با قابلیت افزودن ۱ نفر ظرفیت)
-اتاق دو تخته توئین (با قابلیت افزودن ۱ نفر ظرفیت)
-اتاق دو تخته دبل رو به باغ (با قابلیت افزودن ۱ نفر ظرفیت)
-اتاق دو تخته توئین رو به باغ (با قابلیت افزودن ۱ نفر ظرفیت)
-اتاق دو تخته پارس (بدون قابلیت افزودن ظرفیت اضافه)
-سوئیت ارگ برای دو نفر + کاناپه تختخواب شو (با قابلیت افزودن ۱ نفر ظرفیت)
-سوئیت یک خوابه پارس برای دو نفر + کاناپه تختخواب شو (با قابلیت افزودن ۱ نفر ظرفیت)
-آپارتمان یک خوابه آریا (بدون قابلیت افزودن ظرفیت اضافه)
-سوئیت لوکس دو خوابه پارس برای چهار نفر (با قابلیت افزودن ۱ نفر ظرفیت)

قیمت هتل پارس کرمان

قیمت هتل پارس با توجه به تاریخی که به شهر کرمان سفر می‌کنید و اتاقی که در آن اقامت خواهید داشت، متغیر خواهد بود. در صورتی که این هتل را برای اقامت در شهر کرمان انتخاب کنید، بهتر است با خرید بلیط هواپیما کرمان، قیمت ها را به صورت آنلاین  چک کنید و هتل را با بهترین قیمت برای زمان مورد نظر خود رزرو کنید.

قوانین رزرو هتل پارس کرمان

-پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
-زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
-ساعت تحویل اتاق ۱۲ ظهر و ساعت تخلیه اتاق ۱۴ ظهر در نظر گرفته شده است.
-قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای تودی در ارتباط باشید.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام رزرو هتل باید به آن توجه کنیم، موقعیت مکانی هتل است. طبیعتا اکثر ما دوست داریم که هنگام مسافرت در هتلی اقامت داشته باشیم که دسترسی خیلی خوبی به جاهای دیدنی مقصدمان داشته باشد. اگر قصد رزرو هتل پارس را دارید، باید بدانید که فاصله آن تا مهم‌ترین جاذبه های گردشگری کرمان به شرح زیر است:
-فاصله هتل تا سینما مهتاب: ۸ دقیقه با خودرو
-فاصله تا باغ موزه هرندی: ۸ دقیقه با خودرو
-فاصله هتل تا راه‌آهن کرمان: ۸ دقیقه با خودرو
-فاصله تا پایانه مسافربری کرمان: ۸ دقیقه با خودرو
-فاصله تا فرودگاه شهر کرمان: ۱۰ دقیقه با خودرو
-فاصله تا حمام ابراهیم خان: ۱۲ دقیقه با خودرو
-فاصله تا مسجد جامع کرمان: ۱۲ دقیقه با خودرو
-فاصله تا گنبد مشتاقیه: ۱۳ دقیقه با خودرو
-فاصله تا مجموعه گنجعلی خان: ۱۳ دقیقه با خودرو
-فاصله تا قلعه دختر: ۱۵ دقیقه با خودرو
-فاصله تا آرامگاه شاه نعمت الله ولی: ۳۶ دقیقه دقیقه با خودرو
-فاصله تا باغ شاهزاده: ۳۷ دقیقه با خودرو
-فاصله تا ارگ راین: ۱ ساعت و ۲۶ دقیقه با خودرو.

مشخصات عمومی هتل پارس کرمان

  •  سال تاسیس ۱۳۸۰
  •  تعداد اتاق ها ۱۹۷
  •  تعداد طبقات ۶
  •  تعداد تخت ها ۳۴۵
  •  ظرفیت لابی ۱۰۰
  •  محدوده ترافیکی خارج از محدوده طرح ترافیک
  •  روش رزرو ۱۰۰% آنلاین و ۲۴ ساعته
  •  موقعیت هتل غرب

توضیحات مهم هتل پارس کرمان

*هزینه برای اقامت کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و۲ تا ۵ سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) نیم بها محاسبه می شود
*پذیرش خانم تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر بلامانع می باشد.
پذیرش صیغه نامه محضری بهمراه کارت شناسایی معتبر ( شناسنامه ) بلامانع می باشد.
*ورود زود هنگام از ساعت (۶ الی ۱۰) و خروج دیر هنگام از ساعت(۱۲ الی۱۸) شامل هزینه می باشد*
**قابل توجه مهمانان عزیز مجموعه آبی و سالن ورزشی هتل پارس کرمان تا اطلاع ثانوی به علت شرایط کرونا تعطیل میباشد**

هتل پارس کرمان امکانات زیر را دارد

  • یخچال
  • تلویزیون
  • استخر
  • سوئیت
  • رستوران
  • اینترنت
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • لابی
  • ماهواره
  • سالن ورزش
  • فروشگاه و غرفه
  • کافی شاپ
  • اینترنت در لابی
  • بیلیارد
  • تلفن در اتاق
  • سونا و جکوزی

هتل پارس کرمان امکانات زیر را ندارد

  • ترانسفر فرودگاهی (رفت و برگشت)


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR