آغاز ثبت نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۸/۰۹/۱۰ | مرتبط با : اخبار استان | 228 views

در این مطلب به جزئیات ثبت نام مجلس شورای اسلامی برای یازدهمین بار در استان کرمان خواهیم پرداخت به صورت سراسری همزمان در کشور برگزار می شود.

داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور شروع به ثبت نام کردند. در نه حوزه انتخابیه استان کرمان این ثبت نام صورت گرفته است.

شروع ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمان با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان برگزار شد.

محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در حاشیه این آئین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز دهم آذر در نه حوزه انتخابیه استان کرمان آغاز شده است اظهار داشت: داوطلبان برای کسب ۱۰ کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان باید برای ثبت‌نام به حوزه انتخابیه‌ای که قصد نامزدی از آن حوزه را دارند مراجعه کرده و یا با حضور در وزارت کشور برای کاندیداتوری در انتخابات اقدام کنند عنوان کرد: انتخابات مجلس دارای ۲۵ فرآیند است که تمامی مراحل آن به جز اخذ رأی و شمارش آراء به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR