مهار آتش سوزی جنگل های ارزوئیه در کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۹/۰۳/۲۱ | مرتبط با : اخبار استان | 1,597 views

در ادامه ی این مطلب می خواهیم در خصوص مهار آتش سوزی به وقوع پیوسته در جنگل های ارزوئیه استان کرمان اخبار تازه ای را منتشر کردیم با ما همراه باشید.

مهدی رجبی‌زاده، مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان بیان کرد: آتش‌سوزی جنگل‌های شهرستان ارزوئیه در منطقه صعب‌العبور باغ برج صوغان صبح امروز مهار شد.

رجبی‌زاده در مصاحبه با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت آتش‌سوزی جنگل‌های شهرستان ارزوئیه ادامه داد: این آتش‌سوزی عصر روز گذشته در منطقه باغ برج بخش صوغان در شهرستان ارزوئیه و در منطقه‌ای صعب‌العبور در ارتفاعات رخ داده است.

وی با بیان اینکه بومی‌های منطقه با دیدن دود متوجه آتش‌سوزی شده و اطلاع داده‌اند تصریح کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه دلیل آتش‌سوزی صاعقه بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان با اشاره به اینکه همان عصر روز گذشته نیروهای امدادی از هلال‌احمر، بسیج، نیروهای منابع طبیعی و بومی‌های منطقه به محل آتش‌سوزی اعزام شدند اظهار کرد: بعد از چهار ساعت پیاده‌روی به تاریکی شب خوردند و عملا کار متوقف شد.

رجبی زاده با بیان اینکه امروز صبح نیروها به منطقه رسیده و جلوی پیشرفت آتش‌سوزی گرفته شده است خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر آتش‌سوزی مهار شده است.

ایشان با اشاره به اینکه به‌ علت عدم وجود آنتن قوی تلفن همراه در این منطقه امکان ارتباط با نیروهای امدادی را نداریم در پایان افزود: هنوز میزان خسارت آتش‌سوزی اعلام نشده که بعد از بررسی دقیق اطلاع‌رسانی خواهد شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR