چند نفر در کرمان بر اثر مصرف الکل فوت کرده اند؟
نوشته شده در تاریخ ۹۹/۰۱/۲۶ | مرتبط با : اخبار استان | 255 views
فوت ناشی از الکل

در ادامه ی این مطلب سخنان مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمان در خصوص آمار فوتی های ناشی از مصرف الکل در کرمان را مطالعه خواهید کرد. با ما همراه باشید.

طبق بیانات مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمان، عباس آمیان: تاکنون موارد فوتی ناشی از مصرف الکل در این استان نداشته‌ایم و آمار مربوط به این حوزه در کرمان صفر است.

آمیان بیان کرد: فوتی های تصادفات تا نیمه تعطیلات فروردین ماه سال جاری در استان کرمان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد کاهش داشته است.
وی با اشاره به این مطلب که در سال گذشته ۶۸ هزار پرونده در پزشکی قانونی استان کرمان تشکیل شده که در مجموع ۱۲۰ هزار فعالیت روی آنها انجام شده است، اظهار کرد: حدود ۹۵ درصد گواهی‌های پزشکی قانونی مربوط به استعلامات دستگاه قضائی بوده است.
ایشان همچنین تصریح کرد: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده در پزشکی‌قانونی استان کرمان طی سال گذشته، ۱۵ هزار و ۳۶۲ مورد مربوط به مجروحین تصادف بوده است و حدود ۲۳ هزار مورد نیز موارد مرتبط با نزاع بوده اند ِو همچنین به بخش تالار تشریح نیز ۲ هزار و ۷۹۳ نفر فوتی ارجاع شده که هزار و ۲۱۰ مورد آن مربوط به حوادث رانندگی بوده است.
در آخر عباس آمیان اظهار داشت: در سال گذشته پزشکی قانونی رفسنجان و زرند با امکانات بسیار خوبی به بهره برداری رسید که گام بسیار مهمی به در توسعه خدمات این سازمان به شمار می رود و عملیات اجرایی پزشکی قانونی جیرفت نیز بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR